Jistě to znáte, vejdete do velkého obchodu, může to být elektro, ale i obchod s oblečením a bezradně se kolem sebe koukáte, protože potřebujete radu prodávajícího. Jenže jak je poznat mezi hromadou dalších nakupujících? Výhodou je, pokud mají zaměstnanci firemní oblečení. Je více zaměstnání, kde se vyplatí obléknout své zaměstnance do firemního oblečení a rozhodně nejde jen o prodejce ve velkých řetězcích. Většina potravinářských provozů zajišťuje svým zaměstnancům oblečení a jednotlivé barvy oblečení mohou i rozlišovat jednotlivá oddělení nebo mohou určovat pracovní pozice, ve smyslu vedoucího provozu apod.
Firemní oblečení také využívá řada firem, kde jsou náplní práci i obchodní jednání jak se stávajícími zákazníky, tak s novými potencionálními zákazníky, které je potřeba přesvědčit o solidnosti naší firmy. A nic si nenalhávejme, záležet bude i na prvním dojmu, který obchodní zástupci udělají, což znamená věnovat pozornost každému detailu. A jedním z těchto detailů mohou být i reklamní polokošile. Obchodní zástupci musí vždy vypadat elegantně, i když projedou celou republikou. Není to snadná práce a není nezvyklé, že v autě vozí několikeré oblečení, aby se mohli i během dne převlékat.
A co teprve když vyjíždějí na několikadenní obchodní cesty. Pořídit jim firemní oblečení jim může velmi usnadnit život, samozřejmě v dostatečném množství právě vzhledem k náročnosti jejich cestování. Mít své zaměstnance oblečené do firemního oblečení, od montérek, přes trička, košile až po obleky, to je i možnost, jak šířit reklamu na vaši firmu. Je to velmi reprezentativní a pro zaměstnance i příjemný bonus, když dostanou téměř kompletní oblečení do práce. Zároveň můžete reklamní trička nebo reklamní polokošile použít jako dárky pro zaměstnance například k Vánocům, nebo pro obchodní partnery. Jsou to praktické dárky, které vždy najdou své uplatnění.